Liki kaikki naiset tietävät, että meillä naisilla on lantiopohjalihakset. Kaikki tietävät myös, että niitä pitää jumpata, mutta olen huomannut ongelmana muistamisen. Minulla myös mukaan lukien. Nyt siihen löytyy ratkaisu! Olen kehitellyt PaikatPiukoiksi verkkovalmennuksen, jonka tarkoitus on motivoida sinut jumppaamaan lantio-pohjalihaksia ja muistamaan sen myös kurssin jälkeenkin.

Kurssiin kuuluu 30 min netin kautta tapahtuva tapaaminen (Skype, zoom tai vastaava) ja 8 viikon harjoitusten seuranta. Oikea tapaaminen onnistuu myös, jos asut Tervakoskella tai lähialueilla. Tapaamisen aikana opetan lantiopohjalihaksien jumppaamisesta kaiken mitä sinun on hyvä tietää. Oheistan sinua tekemään jumpan ja vastailen mieltä askartaviin asioihin. Tapaamisen jälkeen lähetän sinulle vielä kirjallisen ohjeen jumpasta.

Koska muistaminen tuntuu olevan iso ongelma lantiopohjalihaksien jumppaamisessa, annan sinulle viikko-ohjelman, jonka mukaan minä lähetän sinulle muistutusviestin aina jumppapäivän aamulla, päivällä ja illalla tarvittaessa. Sinun tehtäväsi on tehdä jumppa ja kuitata minulle se tehdyksi.

Lyhyesti vielä mitä saat, jos ostat verkkovalmennuksen:

  • 30 minuutin henkilökohtaisen nettipalaverin (tai livenä lähialueilla) kanssani. Palaverin aikana käymme läpi miten paljon jumpata lantiopohjalihaksia, eri voimanalueiden tarkoitukset harjoituksessa ja miksi niitä lantiopohjalihaksia kannattaa treenata.
  • Muistutusviestin 8 viikon ajan harjoituskalenterin mukaan, aamulla ja/tai päivällä ja/tai illalla. Sinun tehtäväsi on tehdä jumppa ja kuitata se tehdyksi minulle.
  • Jumppaamisen aikana tulevat kysymykset voit lähettää minulle ja minä vastaan niihin. Tuki on myös siis taattu!

PaikatPiukoiksi-verkkovalmennuksen hinta on 79€. Jos haluat osallistua valmennukseen laita minulle sähköpostia osoitteeseen mari.metsala@outlook.com tai soita/laita viestiä numeroon 0400 707 683.

Vielä muutama syy miksi kannattaa jumpata lantiopohjanlihaksia:

  • Lantiopohjalihaksien jumppaaminen vähentää virtsankarkailua, vältyt ikäviltä hajuhaitoilta ja sitä kautta elämänlaatu paranee.
  • Sinun ei enää tarvitse pelätä nauramista, hyppimistä tai vaikka esineiden nostamista.
  • Aika usein myös vähennetään vedenjuomista, kun pelätään virtsankarkailua, joten kun sitä ei tarvitse enää pelätä, kun saat lihaksesi kuntoon, voit juoda myös normaalisti.
  • Jumppaamalla lisäät myös seksuaalista mielihyvää itsellesi ja mahdollisesti kumppanillesi.
  • Aika monta hyvää syytä, eikös niin?

Huom. Jos epäilet rakenteellista ongelmaa tai vastaavaa lantiopohjalihaksissa, ole ensin yhteydessä lääkäriin ennen kuin osallistut valmennukseen.