Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €








Kurssin aikana opit miksi, miten ja milloin lantiopohjalihaksia kannattaa jumpata.

Kurssi sisältää:

- 20 minuutin henkilökohtaisen valmennus ajan kasvotusten tai etäyhteydellä.

- Videon, jossa kerrotaan perusasiat harjoittelusta. Video sisältää myös perusjumpan alusta loppuun. Video on tekstitetty. Videolla olevat tiedot saat myös kirjallisena.

- 8 viikon harjoituskalenterin lantiopohjalihasten kuntouttamiseen.

-Intimate Cleanser- pesuaineen

________________

Muutama syy miksi kannattaa jumpata lantiopohjanlihaksia:

  • Lantiopohjalihaksien jumppaaminen vähentää virtsankarkailua, vältyt ikäviltä hajuhaitoilta ja sitä kautta elämänlaatu paranee.
  • Sinun ei enää tarvitse pelätä nauramista, hyppimistä tai vaikka esineiden nostamista.
  • Aika usein myös vähennetään vedenjuomista, kun pelätään virtsankarkailua, joten kun sitä ei tarvitse enää pelätä, kun saat lihaksesi kuntoon, voit juoda myös normaalisti.
  • Jumppaamalla lisäät myös seksuaalista mielihyvää itsellesi ja mahdollisesti kumppanillesi.
  • Aika monta hyvää syytä, eikös niin?

Huom. Jos epäilet rakenteellista ongelmaa tai vastaavaa lantiopohjalihaksissa, ole ensin yhteydessä lääkäriin ennen kuin osallistut valmennukseen.